خدمات پس از فروش سیماران
معرفی واحد خدمات پس از فروش
شرکت صنایع الکترونیک سیماران به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولیدی طی سالیان متمادی در زمینه تولید صنایع الکترونیکی فعالیت داشته و پیوسته در خدمت به مصرف کنندگان ایرانی خدمات شایان توجهی را ارائه داده است. واحد خدمات پس از فروش سیماران از بدو شکل گیری واحدهای تولیدی و همزمان با ورود اولین محصول از کارخانه به صورت یک واحد زیر نظر تولید، فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به بالا رفتن حجم، تنوع محصولات و سیاست شرکت در جهت کسب رضایتمندی مشتریان محترم، شرکت سیماران موجبات تشکیل گروه منسجم تری تحت عنوان «واحد خدمات پیش و پس از فروش» را زیر نظر مدیر عامل شرکت سیماران از سال 85 آغاز کرده و پس از گذشت 16 سال اینک با بهره گیری از بیش از 300 نماینده خدماتی در سطح ایران و کشورهای همسایه و با داشتن پرسنل فنی، متخصص وکارشناسان مجرب به همراه بروزترین ابزارها و جدیدترین متدها، گام های موثری در جهت ارائه هرچه بهتر کیفیت خدمات رسانی برداشته است.
اهداف
افزایش سطح رضایتمندی مصرف کنندگان، نمایندگان و نصب کنندگان محترم
خط و مشی
شناسائی و استفاده از فن آوری های روز دنیا و در پیش گرفتن رویکردهای نو گرایانه در راستای ارائه خدمات برتر
افزایش سطح کیفی خدمات و محصولات شرکت متناسب با نیازهای مشتریان
بالا بردن دانش تخصصی و مهارت های فنی کارکنان و نصب کنندگان شرکت به عنوان اصلی ترین سرمایه های سازمان
برقراری ارتباط سودمند دو طرفه با شرکت در جهت پیشبرد و کارائی اثر بخش خدمات
خدمات قابل ارائه
راه اندازی سیستم نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری و تبدیل خدمات پس از فروش سنتی به خدمات پس از فروش هوشمند و دانش محور جهت ارتباطات سریع و موثرتر با مشتریاستفاده از ابزارهای ارتباطی on-line جهت پشتیبانی کاربران و پاسخگوئی لحظه ای به مشکلات مصرف کنندگان محترم در وب سایت، شبکه های تلگرام، 7 خط تلفن پاسخگوی همکاران، نمایندگان، نصب کنندگان و مشتریان محترمراه اندازی سیستم ثبت اطلاعات (ثبت گارانتی) محصولات خریداری شده توسط مصرف کنندگان،جهت ردیابی و استفاده از گارانتی محصولات در وب سایت و ارائه خدمات بهینه به مصرف کنندگان.ایجاد باشگاه مشتریان با برنامه ریزی منسجم وارائه انواع سرویسهای مطلوب جهت جلب رضایتمندی ایشان.ایجاد امکان پیگیری تعمیرات، شرح و سفارش قطعات از طریق وب سایت سیماران و ارسال SMSگسترش دفاتر منطقه ای و سرویس های در محل خرابی، با تقویت فنی نمایندگان خدماتی در خصوص ارائه خدمات در محل، جهت دسترسی ساده تر مصرف کنندگان به مراکز خدمات پس از فروشبرگزاری کارگاه های آموزشی رایگان در دفتر مرکزی، محل کارخانه،شهرستانها همراه با ارائه فیلم و جزوات آموزشی و تائیدیه فنی افراد آموزش دیدهمشاوره فنی قبل از خرید در خصوص اهمیت در دسترس بودن اطلاعات صحیح و شفاف سازی برای انتخاب کالا و تشخیص ویژگی های مهم هر محصولتشکیل انبار قطعات در راستای تامین قطعات نمایندگان خدماتی در سطح ایران و تامین قطعات تا سالها جهت پشتیبانی محصولات