معرفی واحد خدمات پس از فروش
شرکت صنایع الکترونیک سیماران به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولیدی طی سالیان متمادی در زمینه تولید صنایع الکترونیکی فعالیت داشته و پیوسته در خدمت به مصرف کنندگان ایرانی خدمات شایان توجهی را ارائه داده است. واحد خدمات پس از فروش سیماران از بدو شکل گیری واحدهای تولیدی و همزمان با ورود اولین محصول از کارخانه به صورت یک واحد زیر نظر تولید، فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به بالا رفتن حجم، تنوع محصولات و سیاست شرکت در جهت کسب رضایتمندی مشتریان محترم، شرکت سیماران موجبات تشکیل گروه منسجم تری تحت عنوان «واحد خدمات پیش و پس از فروش» را زیر نظر مدیر عامل شرکت سیماران از سال 85 آغاز کرده و پس از گذشت 16 سال اینک با بهره گیری از بیش از 300 نماینده خدماتی در سطح ایران و کشورهای همسایه و با داشتن پرسنل فنی، متخصص وکارشناسان مجرب به همراه بروزترین ابزارها و جدیدترین متدها، گام های موثری در جهت ارائه هرچه بهتر کیفیت خدمات رسانی برداشته است.
اهداف
- افزایش سطح رضایتمندی مصرف کنندگان، نمایندگان و نصب کنندگان محترم
خط و مشی
- شناسائی و استفاده از فن آوری های روز دنیا و در پیش گرفتن رویکردهای نو گرایانه در راستای ارائه خدمات برتر
- افزایش سطح کیفی خدمات و محصولات شرکت متناسب با نیازهای مشتریان
- بالا بردن دانش تخصصی و مهارت های فنی کارکنان و نصب کنندگان شرکت به عنوان اصلی ترین سرمایه های سازمان
- برقراری ارتباط سودمند دو طرفه با شرکت در جهت پیشبرد و کارائی اثر بخش خدمات
خدمات قابل ارائه
- راه اندازی سیستم نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری و تبدیل خدمات پس از فروش سنتی به خدمات پس از فروش هوشمند و دانش محور جهت ارتباطات سریع و موثرتر با مشتری
- استفاده از ابزارهای ارتباطی on-line جهت پشتیبانی کاربران و پاسخگوئی لحظه ای به مشکلات مصرف کنندگان محترم در وب سایت، شبکه های تلگرام، 7 خط تلفن پاسخگوی همکاران، نمایندگان، نصب کنندگان و مشتریان محترم
- راه اندازی سیستم ثبت اطلاعات (ثبت گارانتی) محصولات خریداری شده توسط مصرف کنندگان،جهت ردیابی و استفاده از گارانتی محصولات در وب سایت و ارائه خدمات بهینه به مصرف کنندگان.
- ایجاد باشگاه مشتریان با برنامه ریزی منسجم وارائه انواع سرویسهای مطلوب جهت جلب رضایتمندی ایشان.
- ایجاد امکان پیگیری تعمیرات، شرح و سفارش قطعات از طریق وب سایت سیماران و ارسال SMS
- گسترش دفاتر منطقه ای و سرویس های در محل خرابی، با تقویت فنی نمایندگان خدماتی در خصوص ارائه خدمات در محل، جهت دسترسی ساده تر مصرف کنندگان به مراکز خدمات پس از فروش
- برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان در دفتر مرکزی، محل کارخانه،شهرستانها همراه با ارائه فیلم و جزوات آموزشی و تائیدیه فنی افراد آموزش دیده
- مشاوره فنی قبل از خرید در خصوص اهمیت در دسترس بودن اطلاعات صحیح و شفاف سازی برای انتخاب کالا و تشخیص ویژگی های مهم هر محصول
- تشکیل انبار قطعات در راستای تامین قطعات نمایندگان خدماتی در سطح ایران و تامین قطعات تا سالها جهت پشتیبانی محصولات